مهاجرت cms به چه معناست ؟

تاریخ انتشار: 11403/03/۰۵

مهاجرت cms به چه معناست ؟

مهاجرت cms به چه معناست ؟

در دنیای پویای اینترنت، امکانات و ویژگی‌های یک سامانه مدیریت محتوا (CMS) می‌تواند تاثیر مستقیمی بر کارایی وب‌سایت شما داشته باشد.

گاهی اوقات، عملکرد CMS فعلی شما ممکن است با نیازها و انتظارات شما هماهنگی کافی نداشته باشد و در نتیجه، فرآیند مهاجرت به یک CMS جدید لازم و ضروری می‌شود.

انتقال از یک CMS به دیگری معادل با جابجایی کسب‌وکار شما از یک محیط کوچک و محدود به یک محیط بزرگتر و کامل است. مانند اینکه از یک آپارتمان کوچک به یک خانه بزرگ و لوکس نقل مکان کنید.

دلایل انتقال CMS می‌تواند متنوع و گوناگون باشد. از جمله دلایل مهم می‌توان به مشکلات سرعت وب‌سایت، خرابی‌های مکرر سرور، نیاز به ویژگی‌ها و امکانات جدید، و یا عدم توافق با نیازهای فعلی کسب‌وکار اشاره کرد.

در این مقاله، ما به بررسی علل و انگیزه‌های مهاجرت CMS می‌پردازیم و مشکلات و چالش‌هایی را که ممکن است شما رو به انتخاب یک CMS جدید بیاندازد، بررسی می‌کنیم.

همچنین، ما به شما راهکارهایی را برای انتخاب بهترین CMS جدید و موفقیت‌آمیز، به همراه راهنمایی‌های سئویی برای انتقال بدون افت رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو ارائه می‌دهیم.

با مطالعه این مقاله، شما قادر خواهید بود تا بهترین تصمیم را درباره مهاجرت CMS خود بگیرید و وب‌سایتی را با کارایی بیشتر و تجربه کاربری بهتر ارائه دهید.

در صورتی که شرکت شما با یک یا برخی از مشکلات زیر روبرو است، انتقال CMS به تنهایی می‌تواند یک راه‌حل موثر و تصمیمی هوشمندانه باشد. آگاه باشید که انتقال CMS بازطراحی یک وب‌سایت متفاوت است.

این فرایند به بهبود زیبایی‌شناسی ظاهر و احساس وب‌سایت تمرکز دارد، به‌نحوی که مخاطبان را جلب کرده و فروش یا تعامل بیشتری ایجاد کند.

انتقال CMS نه تنها می‌تواند ظاهر وب‌سایت را بهبود بخشد، بلکه تمام عملکردهای اصلی، ویژگی‌ها و زمینه‌های مدیریت وب‌سایت را نیز در نظر می‌گیرد. این بهبودها به شما و بازدیدکنندگان تجربه کاربری بهتری ارائه می‌دهد و به شکل گسترده‌تری تاثیر مثبتی بر تجربه کلی ارائه می‌کند.


چه زمانی انتقال CMS ضروری است؟


در ادامه، به بررسی دلایل اصلی مهاجرت از وردپرس به CMS دیگر خواهیم پرداخت. قبل از هر چیز، باید مفهوم شود که چرا محتوا در چشم انداز کسب و کار رقابتی و مشتری محور امروزی حیاتی است و چگونه مهاجرت CMS می‌تواند به شما کمک کند. در این راستا، موارد زیر را در نظر بگیرید:

• 70 درصد از مردم ترجیح می‌دهند اطلاعات خود را از طریق مقالات سایت و تبلیغات درباره یک برند کسب کنند.

• رشد بالای ترافیک سایت برای رهبران بازاریابی محتوا در مقایسه با دنبال‌کنندگان 780 درصد بیشتر است.

• 47 درصد از مشتریان قبل از تعامل با یک شرکت، 3 تا 5 مقاله محتوایی، عکس، ویدئو و غیره را مشاهده می‌کنند.

• 74 درصد از شرکت‌ها اعلام داشته‌اند که بازاریابی محتوا کیفیت و کمیت سرنخ‌های آنها را افزایش می‌دهد.

• هزینه بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از بازاریابی سنتی است، اما حدود 300 درصد سرنخ بیشتری ایجاد می‌کند.

• 68 درصد از مشتریان پس از مشاهده محتوای یک شرکت، احساس بهتر و اطمینان خاطر بیشتری کسب می‌کنند.


اگرچه محتوا نقش اساسی در موفقیت یک شرکت دارد، بزرگترین مانع معمولاً به کیفیت یا حجم پست‌های وبلاگ، مقالات، ویدئوها، اینفوگرافیک‌ها یا سایر انواع محتوا مرتبط نمی‌شود. در عوض، ریشه مشکلات اغلب در سیستم مدیریت محتوا موجود (CMS) آنها نهفته است.

برای اطمینان از یک مهاجرت CMS موفق، لازم است از یک سیستم با ویژگی‌ها و عملکردهای به‌روز و کارآمد استفاده کنید تا تجربه مطلوب برای شما و مخاطبانتان ایجاد شود.


چرا ممکن است شما بخواهید به CMS دیگری مهاجرت کنید؟


اگرچه ممکن است در ابتدا دلایل واضحی برای انتقال CMS مشاهده نشود، اما اگر به دنبال رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستید، نیاز است تا این امکان را جدی بگیرید، زیرا دلایل قابل توجیه برای این اقدام پیش آمده و اهمیت آن بیشتر از ظاهر ممکن است.

برای توضیح، تصور کنید یک شرکت فروشگاه آنلاین راه اندازی می‌کند. در ابتدا، ایشان نیازی به ویژگی‌های پیچیده CMS مانند مدیریت پیام‌های انبوه یا گزینه‌های ارسال به سراسر کشور ندارند.

اما با پیشرفت فروشگاه، محدودیت‌های سیستم مدیریت محتوای اولیه ممکن است به وضوح ظاهر شود و در برخی موارد ممکن است این مشکلات شود که باعث می‌شود که شما مجبور شوید تمام اطلاعات را از CMS قدیمی به یک CMS جدید منتقل کنید.

در نتیجه، انتقال به یک CMS قدرتمندتر و انعطاف‌پذیرتر نه تنها می‌تواند به بهبود کارایی بلندمدت کمک کند، بلکه به تطابق با نیازهای متغیر کسب و کار شما نیز کمک خواهد کرد.


مسائل اساسی در وردپرس

اگر در زمینه بازاریابی محتوا فعالیت دارید، احتمالاً تاکنون با وردپرس آشنا شده‌اید، زیرا این سیستم مدیریت محتوا و پلتفرم انتشار به عنوان یکی از محبوب‌ترین ابزارها در دنیای بازاریابی محتوا، وبلاگ‌نویسان مستقل و افرادی که به دنبال ایجاد یا به‌روزرسانی وب‌سایت برای تجارت خود هستند، شناخته می‌شود.

با این حال، هر چند وردپرس دارای مزایای فراوانی است، اما همچنان با چالش‌ها و نقاط ضعف آشناست که ممکن است صاحبان وب‌سایت را به فکر مهاجرت به سیستم مدیریت محتوای دیگری نظیر Cms اختصاصی یا  و PrestaShop و یا بقیه CMS ها بیندازد.


بیشتر بدانید:

بهترین cms بازار کدام است؟

طراحی سایت با cms اختصاصی

بهترین cms سال 2024



معایب وردپرس


سفارشی سازی در وردپرس

وردپرس به کاربران امکان سفارشی سازی فراوان را می‌دهد، اما دلیل اصلی این امکان این است که محصول اصلی وردپرس به تنهایی محدود است. یک وب‌سایت اصلی وردپرس شامل تعداد محدودی قالب است که می‌توانید از آنها برای ایجاد انواع مختلف صفحات وب استفاده کنید.

این قالب‌ها مشابه یک سند Word استاندارد عمل می‌کنند و به شما امکان می‌دهند URL، توضیحات متا، و عنوان صفحه را که در موتورهای جستجو نمایان می‌شوند، تنظیم کنید.

اما اغلب کاربران نمی‌خواهند وب‌سایت‌های خود را شبیه به دیگران طراحی کنند، بنابراین سفارشی سازی این قالب‌ها به شدت رایج است.

از آنجایی که ویژگی‌های دلخواه مهم مانند سئو، رسانه‌های اجتماعی، و تجزیه و تحلیل در وردپرس به‌طور پیشفرض وجود ندارند، اکثر افراد مجبورند چندین افزونه را دانلود کنند تا وب‌سایت خود را به شکل دلخواهشان تنظیم کنند.

وردپرس در حال حاضر بیش از ۴۰,۰۰۰ افزونه دارد که این افزونه‌ها می‌توانند برای اهداف متنوعی از بهبود سئو تا اصلاحات جزئی در عملکرد وب‌سایت مورد استفاده قرار گیرند.

تنوع گزینه‌های موجود جهت بهبود و ایجاد وب‌سایت منحصر به‌فرد، امتیازی است که بسیاری از افراد به عنوان یکی از نقاط قوت اصلی وردپرس می‌بینند. با این حال، بسیاری از بازاریابان و توسعه‌دهندگان معتقدند که این افزونه‌ها می‌توانند یک چاقوی دولبه باشند، با همه‌ی مزایا و معایبی که در پی دارند.


هزینه

برای افرادی که یک کسب و کار کوچک دارند، احتمالاً هزینه‌ی بالایی برای استفاده از بسیاری از افزونه‌ها وجود دارد و پرداخت مبالغ زیاد برای یک ویژگی خاص قطعاً منطقی به نظر نخواهد آمد.


تداخل با عملکردهای دیگر (به عنوان مثال گزارش)

استفاده از افزونه‌ها برای اجزای اساسی استراتژی بازاریابی شما، مانند ایمیل و رسانه‌های اجتماعی، نیز می‌تواند به اثربخشی کلی شما در کمپین‌ها آسیب برساند. از آنجایی که این پلاگین‌ها در یک پلتفرم بازاریابی با یکدیگر تعامل ندارند، پیگیری دقیق چگونگی نتیجه دادن تلاش‌های شما دشوار است.

این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی بر دقت گزارش‌دهی شما داشته باشد، که به نوبه خود به توانایی شما برای انطباق و تقویت تلاش‌های بازاریابی آسیب می‌زند.


انتخاب‌های زیاد

علاوه بر این، از آنجایی که تعداد زیادی پلاگین وجود دارد که تقریباً همان کار را انجام می‌دهند، تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. این مشکل یکی از ناامیدکننده‌ترین چالش‌ها در این لیست است، زیرا برخی از افزونه‌ها ممکن است با موضوع شما یا سایر افزونه‌هایی که قبلاً در سایت خود داشته‌اید ناسازگار باشند.

علاوه بر این، حتی اگر بتوانید همه افزونه‌های مناسب مورد نیاز خود را بیابید، هر چه افزونه‌های بیشتری اضافه کنید، در معرض مشکلات سرعتی قرار خواهید گرفت زیرا در نهایت سرعت سایت شما کاهش می‌یابد.


امنیت

وردپرس از یک ساختار منبع باز برای بسیاری از جنبه‌های سایت استفاده می‌کند. این به این معنی است که برنامه‌نویسان می‌توانند به کد منبع صفحه دسترسی پیدا کنند تا نحوه عملکرد آن را ببینند، آن را بر اساس نیازهای خود تطبیق دهند و کد خود را به صورت آنلاین با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

از یک سو، این امر می‌تواند به عنوان یک جنبه مثبت در نظر گرفته شود، زیرا باعث صرفه‌جویی در زمان توسعه‌دهندگان می‌شود که بتوانند کدهای قبلاً نوشته شده را در وب‌سایت خود وارد کنند. همچنین می‌تواند به شما آزادی بیشتری برای سفارشی‌کردن تم‌ها بر اساس نیازهای فردی بدهد.

از سوی دیگر، با این حال، این ساختار همچنین می‌تواند وب‌سایت شما را در معرض خطر قرار دهد. در دسترس بودن همه کدهای سیستم شما به صورت آنلاین، یافتن حفره‌های امنیتی در کد شما را برای هکرها بسیار آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، موارد زیادی از قرار دادن کدهای مخرب در کد منتشرشده وجود داشته است، بنابراین ممکن است ناآگاهانه به هکرها اجازه دسترسی به اطلاعات محافظت شده را بدهید.


به‌روزرسانی

برای مقابله با برخی از مسائل امنیتی، وردپرس به‌روزرسانی‌های زیادی را ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی‌ها جهت حفظ امنیت اطلاعات شما اساسی و ضروری هستند، اما همزمان ممکن است به مشکلات بزرگی منجر شوند.

به‌روزرسانی سیستم می‌تواند باعث شود که برخی از افزونه‌ها (حتی آنهایی که مخرب نیستند) با وب‌سایت شما ناسازگار شوند. این امر موجب می‌شود که بسیاری از جنبه‌های وب‌سایت شما با مشکلاتی روبه‌رو شوند، و از آنجایی که وردپرس این به‌روزرسانی‌ها را به طور مکرر ارائه می‌کند، این مسئله که بسیار رایج هم هست، به دردسر افتادگان کاربران می‌افتد.


سرعت صفحه

یکی از مسائل شائع که برای کاربران وب‌سایت‌های وردپرس پیش می‌آید، کاهش سرعت بارگذاری صفحات است. این موضوع به دلایل گوناگونی رخ می‌دهد و افزونه‌های اضافی و کدهای عمومی به بهره‌وری کلی وب‌سایت کمک نمی‌کنند.

با افزودن هرچه بیشتر افزونه‌ها و تم‌های سفارشی، پردازش اطلاعات توسط رایانه شما (و رایانه کاربران) طولانی‌تر خواهد شد.

در بهترین حالت، زمان بارگذاری طولانی باعث ناراحتی بازاریابان و توسعه‌دهندگان می‌شود که در وب‌سایت کار می‌کنند. در حالت بدتر، ممکن است باعث ایجاد ناهنجاری در تجربه کاربری شود و بازدیدکنندگان را از ادامه استفاده از سایت منحرف کند، که به تبعیت از آن از دست دادن کاربران و هزینه‌های مالی برای شما خواهد شد.

همچنین باید به یاد داشته باشیم که امروزه گوگل از زمان بارگذاری صفحه به عنوان یکی از عوامل رتبه‌بندی خود استفاده می‌کند و وب‌سایت‌هایی که دارای سرعت بارگذاری پایین‌تری هستند، ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند.

به خوشحالی، چندین راه حل معتبر برای بهبود سرعت صفحه وجود دارد، از جمله استفاده از پلاگین‌های بهینه‌سازی و فعال یا غیرفعال کردن گزینه‌های مختلف تنظیمات.

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که رفع این مشکل ممکن است زمان زیادی را اختصاص دهد و در برخی مواقع نیاز به اصلاحات گسترده‌تر بر روی سایت خواهد داشت.


وردپرس برای هر نوع وب‌سایتی مناسب نیست.

یکی از چالش‌های اصلی که در وب‌سایت‌های وردپرس وجود دارد، ناسازگاری با هر نوع ساختار و عملکرد وب‌سایت نیست. اگرچه وردپرس به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد وبلاگ و فروشگاه‌های آنلاین شناخته می‌شود، اما زمانی که نیاز به امکانات پیشرفته و ساختارهای مختلف ویژگی دارید، یک CMS اختصاصی ممکن است بهترین گزینه باشد.

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید که با CMS‌های مانند وردپرس، CMS اختصاصی، پرستاشاپ و غیره سازگار نیست، الوند CMS اختصاصی که بر پایه زبان‌های PHP و JavaScript ساخته شده است را به شما توصیه می‌کند.

الوند، یکی از تخصصی‌ترین شرکت‌های توسعه نرم‌افزار در ایران، با تجربه گسترده در زمینه طراحی و توسعه وب، ارائه‌دهنده خدمات برجسته در زمینه طراحی سیستم مدیریت محتوا یا همان سیستم راه اندازی و نگه داری سایت و ایجاد CMS‌های اختصاصی می‌باشد. محصولات نرم‌افزاری این شرکت می‌توانند خدمات منحصر به فرد و با کیفیت در زمینه طراحی سایت را به شما ارائه دهند.


مزایای CMS اختصاصی الوند: رویکردی نوین برای توسعه وب‌


مناسب کسب و کارهای ایرانی:

الوند اولین cms اختصاصی ساخته شده مناسب کسب و کارهای ایرانی با قابلیت اتصال به درگاه های ایرانی،اتصال به پست،اتصال به بیش از 5 سامانه پیامکی اعم از ملی پیامک و فراز sms و sms.ir و ... ،اتصال به سیستم های حسابداری،دارای ویژگی هوش مصنوعی و چندین ویژگی دیگر می باشد.


امنیت داده‌ها به عنوان اولویت:

یکی از برترین ویژگی‌های CMS اختصاصی الوند، افزایش امنیت داده‌ها است. در مقایسه با سیستم‌های معمولی مانند وردپرس که به دلیل توزیع گسترده‌شان در معرض حملات قرار می‌گیرند، CMS اختصاصی ما باعث کاهش حملات امنیتی و خسارات ناشی از آنها می‌شود.


حفظ حریم خصوصی:

با استفاده از CMS اختصاصی سپهر گستر، هیچ اطلاعات کاربری با سرویس‌های میزبانی به اشتراک گذاشته نمی‌شود. این امر از ردیابی کاربران توسط ارائه‌دهندگان میزبانی جلوگیری می‌کند و به کاربران اطمینان حاصل می‌کند که حریم خصوصی آنها رعایت می‌شود.


سفارشی‌سازی نامحدود:

CMS اختصاصی الوند به شما امکان می‌دهد تا وب‌سایت خود را به صورت کاملاً سفارشی و بر اساس نیازهای خاص خود طراحی کنید. این CMS، به شما آزادی خلاقانه بیشتری نسبت به سیستم‌های استاندارد می‌دهد و از محدودیت‌های قالب‌های آماده عبور می‌کند.


سرعت بالا:

شما با الوند می توانید سرعت لود زیر 1.5 ثانیه را تجربه کنید.یکی از ویژگی‌های برجسته CMS اختصاصی الوند، سرعت بارگذاری بهینه است. با بهینه‌سازی کد و کمترین نیاز به منابع، این CMS سرعت بالایی در بارگذاری صفحات فراهم می‌کند.

کنترل کامل بر تغییرات و به‌روزرسانی‌ها، این امکان را به شما می‌دهد که به صورت بهینه سایت خود را مدیریت کنید.

با استفاده از CMS اختصاصی، فرآیند به‌روزرسانی به صورت کنترل‌شده انجام می‌شود، و اطلاعیه‌های غیرضروری مشتریان را کاهش می‌دهد. این ویژگی اهمیت زیادی در حفظ تمرکز و رضایت مشتریان دارد.


سئویی که سرعت را در نظر می‌گیرد:

سرعت لود صفحات تاثیر به‌سزایی بر سئو دارد و CMS اختصاصی الوند با ابزارهای سئو داخلی، شما را در بهینه‌سازی محتوایتان برای جلب توجه موتورهای جستجو یاری می‌رساند. این اقدام به افزایش شانس رتبه‌بندی شما در نتایج موتور جستجو کمک خواهد کرد.


 چندزبانگی: همه‌جا حاضر باشید:

CMS اختصاصی الوند از امکان پشتیبانی از سایت‌های چند زبانه بهره‌مند است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که محتوای سایت را به زبان دلخواه خود مشاهده کنند، و شما می‌توانید مدیریت تمام زبان‌های سایت خود را به راحتی در یک پنل یکپارچه انجام دهید.


پشتیبانی فوق‌العاده:

استفاده از CMS اختصاصی الوند نه تنها باعث بهبود تجربه کاربران می‌شود بلکه پشتیبانی مشتریان نیز به مراتب بهتر خواهد بود. تازه‌ترین امکانات و اطلاعات توسط تیم پشتیبانی پویا این CMS ارائه می‌شود و توسعه‌دهندگان همواره آماده‌اند تا به هر چالشی که پیش بیاید پاسخ دهند.


 حل تمامی مشکلات با یک CMS اختصاصی:

با انتخاب CMS اختصاصی الوند، حل کردن مشکلاتی که در CMS‌های متداول ممکن است پیش بیاید، به سادگی امکان‌پذیر است. توسعه‌دهندگان همواره در دسترس شما بوده و امکان دستیابی به پاسخ به سوالات شما را فراهم می‌سازند.


امکانات گسترده:

CMS اختصاصی الوند به شما امکانات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که از طراحی وب‌سایت گرفته تا مدیریت محتوا. این امکانات شما را از نیاز به استفاده از افزونه‌های خارجی برای تکمیل ویژگی‌های مورد نظرتان مستثنی می‌کند.


 اطمینان از انعطاف‌پذیری:

CMS اختصاصی الوند به شما انعطاف‌پذیری بالایی را در طراحی و مدیریت سایتتان ارائه می‌دهد. می‌توانید به سرعت و بدون مشکلات اطلاعات، تصاویر و ویژگی‌های جدید را اضافه یا تغییر دهید.


سازگاری با تکنولوژی‌های نوین:

CMS اختصاصی الوند همواره با تکنولوژی‌های جدید همگام می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا از آخرین ویژگی‌ها و امکانات فناورانه برای بهبود کارکرد وب‌سایتتان بهره‌مند شوید.


 مدیریت بهینه تصاویر:

CMS اختصاصی الوند دارای ابزارهای بهینه‌سازی تصاویر است که به شما کمک می‌کند تا تصاویر را به صورت بهینه و با حفظ کیفیت به وب‌سایت اضافه کنید، که در افزایش سرعت لود صفحات تاثیرگذار است.


آپشن‌های نسخه‌پشتیبان:

CMS اختصاصی الوند به شما امکان ایجاد و مدیریت نسخه‌های پشتیبان از محتوا را می‌دهد. این امکان به شما اطمینان می‌دهد که در صورت نیاز، به نسخه‌های پیشین محتوای سایت خود بازگردید. این موارد تنها بخشی از امکانات اختصاصی الوند است! شما می توانید با مراجعه به صفحه امکاناات الوند تمامی ویژگی های این cms اختصاصی را مطالعه کنید . باید به این نکته توجه کنید که در cms اختصاصی امکان پیاده سازی هر درخواستی امکان پذیر است.


 پیشنهاد ما: حداقل به حداکثر تغییرات:

به‌جای انتقال سایت به CMS جدید و از دست دادن ترافیک، به شما توصیه می‌شود که از ابتدا با یک CMS اختصاصی مانند CMS اختصاصی الوند کار خود را آغاز کنید.

این راهکار به شما این امکان را می‌دهد که از تمام مزایای یک CMS قدرتمند بهره‌مند شوید و مشکلات مربوطه را به حداقل برسانید. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تجربه حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.

اگر به دنبال یک تجربه حرفه‌ای و بی‌نظیر در دنیای وبسایت ها هستید، با الوند تماس بگیرید. CMS اختصاصی ما با امکانات گسترده، انعطاف‌پذیری بالا، و سازگاری با تکنولوژی‌های نوین، به شما این امکان را می‌دهد تا یک وبسایت منحصر به فرد و حرفه‌ای داشته باشید.

از امنیت بالا گرفته تا ابزارهای بهینه‌سازی تصاویر و اطمینان از انعطاف‌پذیری بی‌نظیر، CMS اختصاصی الوند یک پلتفرم کامل برای ساخت و مدیریت وبسایت شماست. همچنین، حمایت فعال از کاربران و پشتیبانی با توسعه دهندگان ما، تضمین می‌کند که تجربه شما از شروع تا پایان بی‌نظیر و بدون مشکل خواهد بود.

با الوند، وبسایتی منحصر به فرد با سرعت بالا، بهینه‌سازی SEO، و پشتیبانی 24/7 را تجربه کنید. حالا زمان مناسبی است تا برای جزئیات بیشتر و یک مشاوره رایگان با تیم ما تماس بگیرید و شروع به ساخت یک حضور آنلاین استثنایی کنید.



هزینه طراحی cms اختصاصی


هزینه طراحی سایت سازمانی ممکن است بسیار متنوع باشد و به عوامل مختلفی مرتبط با پروژه خاص شما بستگی داشته باشد.

با کمال افتخار، می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که هزینه طراحی CMS اختصاصی الوند برای سازمان‌ها و اورگان‌ها می‌تواند بسته به امکانات و ویژگی‌های مختلف در محدوده‌ای از 39 میلیون تا 120 میلیون تومان متغیر باشد.

سیستم مدیریت محتوا (CMS) اختصاصی الوند به شما این امکان را می‌دهد که یک وبسایت یا سامانه آنلاین با ویژگی‌ها و امکاناتی کاملاً سفارشی و تطابق با نیازهای منحصر به فرد سازمان خود ایجاد کنید.
برای تعیین دقیق هزینه، نیاز است که ما با شما در ارتباط باشیم و جزئیات پروژه را بررسی کنیم. این مبلغ نهایی بستگی به عواملی از جمله تعداد صفحات، امکانات پیشرفته، طراحی و توسعه گرافیکی، امنیت، پشتیبانی و نگهداری سایت دارد.


دریافت مشاوره تخصصی رایگان
نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید تا انتخابی هوشمندانه و اطمینان‌بخش برای کسب‌وکارتان داشته باشید؟ تیم ما آماده است تا شما را در این مسیر همراهی کند و بهترین راهکارهای ممکن را ارائه دهد.

با دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب ما، می‌توانید نیازها و اهداف کسب‌وکار خود را بهتر شناسایی کرده و به دنبال راهکارهای مناسب و متناسب برای انتخاب CMS مناسب برای وب‌سایت خود بگردید.
ما با بررسی جامع و دقیق نیازهای شما، پیشنهاداتی کاربردی ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کنند تا یک انتخاب هوشمندانه و با اطمینان برای کسب‌وکارتان داشته باشید.

ما با توجه به مواردی مانند نوع فعالیت کسب‌وکار، حجم و نوع محتوای وب‌سایت، نیازهای امنیتی و امکانات مورد نیاز شما، به شما راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین CMS را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید.
همچنین، ما به شما کمک می‌کنیم تا با استفاده بهینه از امکانات CMS منتخب، تجربه بهتری برای کاربرانتان فراهم کنید و به نتایج موفقیت‌آمیزی دست یابید.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، با شماره 57 0 57 710 021  تماس بگیرید یا فرم درخواست تماس را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. ما متعهدیم تا به شما در انتخاب بهترین راه حل برای وب‌سایت کسب‌وکارتان کمک کنیم و به شما راهنمایی لازم برای دستیابی به اهدافتان را ارائه دهیم.
مرکز تماس سامانه تیکت